Az NKK Nemzeti Közlekedési Központ Nonprofit Zrt.

új kollégák jelentkezését várja

vezető HR adminisztrátor

munkakörbe.

Országos hatáskörű közlekedésszervezőként célunk a közösségi közlekedés fejlesztése és népszerűsítése, hogy hozzájáruljunk a városi és vidéki életminőség javításához. Az utazási igényekhez rugalmasan igazodó, egységesen magas színvonalú, az autózással szemben időben és árban is versenyképes szolgáltatásokra van szükség az ország minden részében.

Ennek megfelelően feladataink között szerepel a MÁV-Volán-csoport, a GYSEV és más szolgáltatók közszolgáltatásainak megrendelése az állam nevében, a közösségi közlekedési menetrendek összehangolása, a tarifarendszerek egységesítése, az utasok színvonalasabb kiszolgálása és a kötöttpályás fejlesztések stratégiai tervezése is.

Bővebb információ rólunk és projektjeinkről weboldalunkon elérhető: http://www.nkk.hu

MIÉRT JÓ NÁLUNK DOLGOZNI?

Juttatás

  • a pozíciónak megfelelő fizetés
  • cafeteria (SZÉP kártya juttatás)
  • céges eszközök biztosítása (telefon, notebook)
  • Budapest-bérlet támogatás

Közösség

  • támogató, fiatalos környezet
  • csapatépítő programok

Egészség

  • kerékpártároló, öltöző
  • AYCM sportkártya

Munkakörnyezet

  • jól megközelíthető iroda
  • home office lehetőség

Fejlődés

  • izgalmas projektekben való részvétel
  • cégen belüli oktatások
  • konferenciák, továbbképzések

FELADATOK:

  • A HR adminisztrációs csoport munkájának koordinálása
  • Onboarding és offboarding folyamatok irányítása
  • A bérszámfejtés előkészítésében való részvétel
  • Munkaügyi adminisztráció felügyelete és ellenőrzése
  • Szervezeti ábra naprakészen tartása
  • HR nyilvántartások vezetése, HR adminisztratív feladatok koordinációja
  • Foglalkozásegészségügyi alkalmassági igazolások nyilvántartása, kapcsolattartás a foglalkozás egészségügyi szolgáltatóval
  • Személyi anyagok karbantartásának felügyelete
  • Közreműködés a belső HR szabályzatok és folyamatok kialakításában, fejlesztésében
  • Munkavállalók egyéni munkaügyi kéréseinek ügyintézése, az információk biztosítása

AZ IDEÁLIS JELENTKEZŐ:

  • Legalább 5 év HR területén szerzett tapasztalattal rendelkezik
  • Felsőfokú végzettséget szerzett humánerőforrás/gazdasági területen
  • Jellemző rá a rendszerszemléletű és logikus gondolkodásmód
  • Igazi csapatjátékos
  • Munkajogi, bérszámfejtési tapasztalattal rendelkezik, ismerősek számára a háttérszabályok (TB, adó, Mt.)
  • Fellépése határozott, a határidőket szigorúan betartja és betartatja
  • Erőssége a proaktív problémamegoldás
  • Megfelelő írásbeli és szóbeli kommunikációs készségének köszönhetően kiváló kapcsolatteremtő

Munkavégzés helye: Budapest II. kerület

Az önéletrajzokat az allas@nkk.hu e-mail címre várjuk.

Kedves Látogató!

Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával elfogadja az adatvédelmi szabályzatot.

Kedves Látogató!

Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával elfogadja az adatvédelmi szabályzatot.

Skip to content