A városfejlesztéssel, állami nagyberuházásokkal foglalkozó BFK Budapest Fejlesztési Központ Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság

feladatuk iránt elkötelezett új kollégák jelentkezését várja

asszisztens

munkakörbe.

Rólunk

A Budapest Fejlesztési Központ intézményi hátteret és szervezőerőt ad az állami városfejlesztési, közlekedési és magasépítési beruházásoknak Budapesten és agglomerációjában. A BFK feladata a városfejlesztés segítése, a kormányzat budapesti közlekedéstervezési, várostervezési munkájának elvégzése, együttműködés a fővárosi önkormányzattal, a Fővárosi Közfejlesztések Tanácsának támogatása és részben döntéseinek végrehajtása. A BFK emellett városkutatásokat is folytat, gyűjti a nemzetközi tapasztalatokat, valamint szakmai konferenciákat, társadalmi párbeszédet is szervez budapesti ügyekben.

Feladatok

  • Felsőfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett minimum 3 éves tapasztalat
  • Angol nyelvtudás
  • Proaktív, talpraesett, határozott munkavégzés
  • Jó feladat-rangsorolási képesség és szervezőkészség
  • Rendszerezett, célorientált, kezdeményező, elkötelezett, precíz, pontos munkavégzés önállóan és csapatban is, azonnali visszajelzés elakadás esetén
  • Segítőkész, megbízható, nyugodt, nyitott, rugalmas, figyelmes, kedves, udvarias, tapintatos, gondoskodó személyiség, pozitív kisugárzás
  • Outlook, Microsoft Word, Excel, PowerPoint felhasználói szintű ismerete

Elvárások

  • Szakirányú felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Angol nyelv középfokú ismerete
  • Legalább 3 év szakmai tapasztalat európai uniós támogatással megvalósuló projektek területén
  • Pályázati e-ügyintézési rendszerek ismerete (EPTK), felhasználó szintű kezelése
  • Microsoft Office irodai programcsomag magas szintű ismerete
  • Rendszerszemléletű és logikus gondolkodásmód, folyamatszemlélet
  • Csapatmunkára való alkalmasság
  • Határozott fellépés, határidők szigorú betartása és betartatása
  • Proaktív problémamegoldó készség, eredményorientáltság
  • Kiváló kapcsolatteremtő, valamint írásbeli és szóbeli kommunikációs készség

Előnyök

  • Gazdasági végzettség
  • Állami tulajdonban lévő szervezetnél szerzett tapasztalat
  • EU-s projektek lebonyolításának ismerete
  • Takarnet és EPTK rendszer ismerete, kezelése
  • Iktatóprogram használatában és közigazgatási szervekkel való kapcsolattartásban való jártasság

Amit kínálunk

  • Fiatalos, dinamikus csapat
  • Változatos feladatok
  • Versenyképes fizetés
  • Béren kívüli juttatások
  • Stabil szervezeti háttér
  • Jól megközelíthető iroda, barátságos munkakörnyezet

Munkavégzés helye és ideje: Budapest II. kerület, heti 40 óra

Az önéletrajzokat az allas@bfk.hu e-mail címre várjuk.

Kedves Látogató!

Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával elfogadja az adatvédelmi szabályzatot.

Kedves Látogató!

Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával elfogadja az adatvédelmi szabályzatot.

Skip to content